Oldalak

2017. november 6., hétfő

Banned Apparel

Ismét egy márka,amire nagyon kíváncsi voltam,hogy milyen. Ugyan rendeltem már banned márkájú táskát,ami a mai napig meg van és azt nyüvöm folyamatosan,de úgy összehasonlítási alapom nem nagyon volt. Most pár cuccom összejött tőlük,gondoltam megmutatom mikbe szerelmesedtem bele nagyon.
Húgommal nézelődtünk az oldalon,és hát vártuk,hogy mindkettőnknek legyen minden,mert egyszerre akartunk rendelni,gondoltuk a postaköltség így ingyenes is lesz. Nos,el is értük azt az összeget amitől ingyenes,de nem nekünk,csak az adott országon belül van ez,szóval megszívtuk sokszorosan a dolgokat,úgyhogy nem hiszem,hogy sűrűn rendelnénk onnan :'(
Bocsi két Killstaros cucc is odakerült,mert eredetileg nem ide fotóztam (:

A legelső táskám az a Rockpincés darab volt- a csontos mintás világítós. Haláli egy cucc és még most is azt hordom szinte a hétköznapokban. Sajnos a pánt tartója kiszakadt elég hamar,de az vissza lett szépen varrva akkor és azóta bírja. Más sérülése nincs; cipzár,a belseje,külseje,minden rendben. A minta nem kopik és ugyanúgy világít mint mikor megvettem. Ehhez egyébként van pénztárca is- ugyanilyen mintával és az is világít. Nekem nincs olyanom,de húgomnak igen és nagyon fain darab.
Mondjuk úgy,hogy elég tartósak.
Minden egyben ♥

Van még egy táskám tőlük,azt mondjuk másodkézből vettem,alig használt darab. Az egy elegánsabb tasi,nem is hordom mindenhova,csak ha olyan van,vagy nem munkába rohanok (jobbra a képen). Nem szeretném úgy megpakolni mint a másikat,mert egyébként nem csodálom,hogy leszakadnak a táskáim na...
De ezt is nagyon szeretem. Vicces az egészben,hogy nem szeretem annyira a csontváz mintákat ,de mégis majdnem mindenem olyan,mert egyszerűen ilyen cuccok kerülnek hozzám,ezek fognak meg. Itt mondjuk a táska formája tűnt praktikusnak. Azóta hordtam már és nekem megfelelt. Amikor utaztam egyszer Zolihoz,akkor belepakoltam a tananyagomat,meg minden egyéb fontos dolgot és jöttem. Ergo az A/4es méretek beleférnek.  Vállon is hordható,van hozzá hosszabb pánt is,jó a belső kialakítása. Pici koponyák vannak elszórtan rajta,és bársonyos részből áll a minta rajta- nem tudom a képen mennyire jön át. Nem a csontos kép,hanem a táska egyéb felületén.

Aztán most lett rendelve egy másik táska,na az már a saját oldaláról- mondjuk nem az enyém lett,hanem húgomé,de iszonyúan  jól néz ki,nekem nagyon nagyon bejön. Mondtam is,hogy ha nem kell neki,megveszem tőle,mert eszméletlen klassz. Még úgy nem volt felavatva,így  erről nem sokat tudok mondani. Max annyit,hogy nagyon jó nagy,pakolósabb, masszívnak tűnik,és nem volt olcsó xD

Végül az én csodálatos régóta áhítozott denevéres pénztárcám is meglett *-* Olyan régóta szerettem volna ilyet,de mindig vagy elfogyott,vagy pénzem nem volt,meg eleinte tanácstalan voltam,hogy mégis honnan vegyek..., sajnos a Rockpincében nem lehet kapni. De végül összejött. Elfér benne minden aminek el kell,rendes pénztárca kialakítása van. Imádtam a Killstarosat is,de az inkább olyan volt mint egy irattartó,nem voltam benne külön fakkok a papír pénznek-nem is értettem,mert úgy volt meghirdetve. Szóval most azt pihentetem,és jelenleg ezt használom. Jó a cipzár rajta,könnyű nyitni,csukni és jól néz ki :D

Van tapasztalatotok ezekkel a márkákkal? 

2 megjegyzés:

  1. Nekem nincs tapasztalatom, de nagyon szépek, jól néznek ki és a borda mintás táskából húgomnak is van egy darabja. Ő mondjuk rendszeresen viseli, abban jár minden minden nap és viszi a napi szükséges holmijait. Ami... meglátszik, bár szerintem ahhoz képest minek van kitéve, még így is jól bírja! :D S apróságokban akadtak gondok fél év után, mint a minta alatti rojt kezd szétjönni, a pánt gumija külön életet kezd élni (vékonyka szál ami gumiszerű), amúgy még mindig hű társ. Bár azt a borda mintásat én is, különlegesebb alkalmakra hordanám vagy akkor, ha kevés cuccom van.
    Meg, jól állnak ám ezek a holmik neked! :D
    A mai nyálcsorgatás megvolt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, melóba én is mindig ezt hordom,mert ugye pakolós.. De szerintem túlzásokba estem a megpakolást illetően ezért szakadt le :D Viszont igen,kihagytam,hogy a pánt gumija nekem is lejött. Aztán utána kicsipkedtem magamtól. De egyéb baja nincsen. Csak koszos a mintája :D

      Amúgy köszönöm ez kedves ^^ Nem tudom mennyire állnak jól,de ezt kell elviselni az embereknek :D

      Törlés