Oldalak

2017. november 19., vasárnap

Goth ékszerakasztó DIY

Jött egy ötlet,hogy tökre jó lenne valami stílusbeli ékszertartót csinálni, úgy is volt,hogy Zoli összedob nekem egy kis dobozkát,de abból lett anno a smink asztal,aztán most meg nyaklánc akasztó :D Szóval az a kis dobozka nem fog összejönni,de végülis ezek is nagyon hasznosak,szóval megmutatnám Nektek is.

Az alapkoncepció,hogy egy fa darabból, vagyis ahogy Zoli mondta karácsonyfából (sima lucfenyő) ckivágunk egy kis denevért,meg a ouija táblához olyan mutatót (pointer).  Nekem konkrétan ez volt az első alkalom,hogy segédkeztem egy ilyenben,meg,hogy szerszámokat fogtam a kezembe :D Fúrótól kezdve a csiszolón át,minden volt. De nagyon élveztem az egészet.

Elsőnek megcsiszoltuk géppel az egész fadarabot,hogy ne legyen érdes,hanem szép sima felületű. Aztán megrajzoltuk a kivágandó mintát. Igazából jó lett volna levideózni a folyamatot,de nem vagyok egy nagy videós,így képekben örökítettem meg mindent. A mintát Zoli saját kezűleg rajzolta fel,illetve mérte,számolta,hogy szimmetrikus legyen.

Elsőnek a pointert/mutatót vágtuk ki,az kicsit bonyolultabb,mert a belső kört is ki kellett vágni belőle valahogy. Megfúrtam párszor,Zoli kivágta ,aztán én azt csiszolgattam,míg Zoli a másikon dolgozott.

Miután az apróbb csiszolni valók is megvoltak lefújtuk. Lehet kapni ilyen festékszórót (akrilfesték); én konkrétan amióta tudok erről,mindenemet ezzel fújom be; sok olyan dolgom volt amik nagyon tetszettek,de undi színű volt és akkor jött ez a csoda. Máris minden használhatóvá vált. Szóval ezeket is ezzel fújtuk,hagytuk megszáradni,ami hamar ment.
A ouija mutatót még le kellene festeni fehérrel,mert mintásra terveztük,de jelenleg nincs fehér akrilfestékem,szóval az várat magára,addig meg sima fekete mindkettő.
A legvégén az akasztókat belecsavaroztuk ,és kész. Szerintem nagyon fain lett mindkettő. Nem mondom,hogy egyszerű neki állni,mert pl a csiszológép nekem macerás,mert dobál,nincs jó ráfogásom még.

Nagyon szeretem őket és amint kerítettem helyet nekik a szobámban,ki is teszem őket ;)
Annyira nem lettem oda :D 

Ezen kívül Zoli múltkor meglepetésszerűen csinált nekem egy kis széket :O Volt egy eléggé lehasznált irodai gurulós székem,de több volt vele gond mint amennyit használt,és mindig panaszkodtam rá és szerintem ez megmaradt neki,aztán kreált egyet,amit a smink asztalom alá simán be lehet tolni,szóval még csak nem is foglal semmi helyet *-*
Erről nem írok készítési folyamatot,mert nem tudom,nem voltam itt, viszont ez is kapott egy szép denevéres elemet,meg le van kárpitozva,minden ^^

A rózsaszín részek nem ennyire intenzívek eredetileg,csak vakuztam. Viszont világítanak ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése